Απαραιτητη η βελτιωση
Το 2006 εκπονήθηκαν από την Κοινότητα Ολύμπου δυο μελέτες βελτίωσης των λιμενικών εγκαταστάσεων του Διαφανιού.
Η πρώτη πρόβλεπε την 25 μ κατά πλάτος επέκταση του ακρομωλίου του λιμανιου για την ασφαλέστερη πρυμνοδέτηση των πλοίων της γραμμής προϋπολογισμού 1 εκατομμυρίου . Η δεύτερη για την βελτίωση του προβλήτα στις Καμάρες προϋπολογισμού 120.000 ευρώ . Πρόβλεπε την προσθήκη φυσικών ογκολίθων και την στέψη τους με τσιμεντένια ανωδομή ώστε να είναι ασφαλής η προσπέλαση στις βάρκες που την χρησιμοποιούν. Σε δεύτερη φάση σχεδιαζόταν η προέκτασή της κατα 100 μ μέχρι την ισοβαθή των -7 μ και την κατασκευή στην κεφαλή της ενός κρηπιδώματος μήκους 50-60 μ με μετωπο σ πρός ανατολας στα -8 μ με κατεύθυνση Β-Ν συνολικού προϋπολογισμού 1,5 εκατ. Ετσι θα μπορουσαν να εξυπηρετούνται σε αυτό κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μικρά σκάφη και να δένουν και στο κεφαλόσκαλο μεγάλα θαλαμηγά σκάφη. Ενα τέτοιο έργο κρινεται πως είναι μεγαλύτερης ωφελιμότητας και προτεραιότητας από την επέκταση του σημερινου ακρομωλιου.
Να σημειωθεί πως η πρωτη φαση του έργου είχε δημοπρατηθεί το 2007 αλλα προφανως λόγω μικρου ωφέλους για τον αναδοχο σε συναρτιση με τη δυσκολία κατασκευής αυτός κατηγγειλε την σχετική συμβαση με την δικαιολογία ότι δεν είχε χαραχθεί ο αιγιαλός, παρα το γεγονός ότι ειχε οριοθετηθεί απόι το 2015 εξομοιουμενη λιμενική ζώνη, μεσα στην οποία επιτρέπεται η κατασκευή λιμενικών εργων.
Ελπιζουμε οι νεοι τοπικοί άρχοντες να μεριμνήσουν για την επικαιοποίηση της μελέτης και την υλοποίησή της
ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΜΙΚΡΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΦΑΝΙ.
Το 2006 εκπονήθηκαν από την Κοινότητα Ολύμπου δυο μελέτες βελτίωσης των λιμενικών εγκαταστάσεων του Διαφανιού.
Η πρώτη πρόβλεπε την 25 μ κατά πλάτος επέκταση του ακρομωλίου του λιμανιου για την ασφαλέστερη πρυμνοδέτηση των πλοίων της γραμμής προϋπολογισμού 1 εκατομμυρίου . Η δεύτερη για την βελτίωση του προβλήτα στις Καμάρες προϋπολογισμού 120.000 ευρώ . Πρόβλεπε την προσθήκη φυσικών ογκολίθων και την στέψη τους με τσιμεντένια ανωδομή ώστε να είναι ασφαλής η προσπέλαση στις βάρκες που την χρησιμοποιούν. Σε δεύτερη φάση σχεδιαζόταν η προέκτασή της κατα 100 μ μέχρι την ισοβαθή των -7 μ και την κατασκευή στην κεφαλή της ενός κρηπιδώματος μήκους 50-60 μ με μετωπο σ πρός ανατολας στα -8 μ με κατεύθυνση Β-Ν συνολικού προϋπολογισμού 1,5 εκατ. Ετσι θα μπορουσαν να εξυπηρετούνται σε αυτό κατά την διάρκεια του καλοκαιριού μικρά σκάφη και να δένουν και στο κεφαλόσκαλο μεγάλα θαλαμηγά σκάφη. Ενα τέτοιο έργο κρινεται πως είναι μεγαλύτερης ωφελιμότητας και προτεραιότητας από την επέκταση του σημερινου ακρομωλιου.
Να σημειωθεί πως η πρωτη φαση του έργου είχε δημοπρατηθεί το 2007 αλλα προφανως λόγω μικρου ωφέλους για τον αναδοχο σε συναρτιση με τη δυσκολία κατασκευής αυτός κατηγγειλε την σχετική συμβαση με την δικαιολογία ότι δεν είχε χαραχθεί ο αιγιαλός, παρα το γεγονός ότι ειχε οριοθετηθεί απόι το 2015 εξομοιουμενη λιμενική ζώνη, μεσα στην οποία επιτρέπεται η κατασκευή λιμενικών εργων.
Ελπιζουμε οι νεοι τοπικοί άρχοντες να μεριμνήσουν για την επικαιοποίηση της μελέτης και την υλοποίησή της
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου