Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΖΥΓΙΖΕΤΑΙ.
«Δεν θα μπούμε όλοι εμείς στην ίδια ζυγαριά, επουδενί, με έναν
πολίτη που εκπροσωπεί τον εαυτό του και μόνο».
Αυτό το επιχείρημα χρησιμοποίησε o επί της επικοινωνίας Αντιδήμαρχος κ. Παραγιός στην προσπάθειά του να απαντήσει σε σχόλιό μας
με τον τίτλο ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ- ΣΥΝΕΠΕΙΑ-ΑΛΗΘΕΙΑ . Μας εγκαλεί ότι είπαμε «ψέματα»
επειδή δεν αναφέραμε πως την «δήλωση του Δημάρχου για τη συνεδρίαση
της 12ης Δεκεμβρίου», την
συνυπέγραφαν και οι τέσσερις αντιδήμαρχοι καθώς και οι επικεφαλής των άλλων παρατάξεων. Εμείς μόνο τις ανακρίβειες του περιεχομένου της δήλωσης σχολιάσαμε χωρίς να αποκρύψουμε ή να
παραποιήσουμε τίποτε . Δεν ασχοληθήκαμε με τον συντάκτη της και τους υπογράφοντες.
Ο ίδιος αντί να παραθέσει αξιόπιστα δεδομένα για την
επαλήθευση της , επικαλείται το βάρος και τα αξιώματα αυτών που φέρονται πως την συνυπέγραφαν και απευθύνεται προσωπικά στον υποφαινόμενο με απαράδεκτους
χαρακτηρισμούς, προσπαθώντας να μετατρέψει το θέμα σε προσωπική αντιπαράθεση.
Μέχρι τώρα τα γεγονότα εμάς δικαιώνουν και άλλους διαψεύδουν.
Ο ίδιος ισχυρίζεται πως δεν υπήρξε καμιά αλλαγή θέσης, όταν ανέφερε πως «όταν κανείς αναλάβει θέση ευθύνης πρέπει να κρίνει και να έχει το θάρρος και την λεβεντιά να πει ποια είναι η καλύτερη λύση για τον τόπο». Τα δεδομένα άλλα δείχνουν.
Φαίνεται να πιστεύει στην θεωρία πως «ένα ψέμα που
επαναλαμβάνεται συνεχώς γίνεται αλήθεια»
.
Τον παραπέμπουμε στον οδηγό ωρίμανσης λιμενικών έργων της Μονάδας Οργάνωσης της Διαχείρισης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων όπου αναφέρεται πως ο μέσος χρόνος εκπόνησης και ωρίμανσης των μελετών λιμενικών έργων είναι δυο χρόνια.(www.mou.gr/elibrary/03_odigos_limenika_erga_total.pdf).
Ισχυρίζεται πως εφάρμοσε κατά γράμμα τον κανονισμό, όσον αφορά την από 30/7/2021 αίτηση των δημοτών για το λιμάνι, που κρατούσε στο συρτάρι του επί τρείς μήνες, ενώ είχε υποχρέωση να την φέρει στο Συμβούλιο εντός 30 ημερών από την κατάθεσή της και πως δεν είχαμε το θάρρος να προσφύγουμε στον Ελεγκτή Νομιμότητας. Αν μελετούσε τον φάκελο του θα έβλεπε πως για το ίδιο λόγο είχαμε προσφύγει δυο φορές το 2016 και το 2018 και δικαιωθήκαμε, Στην δεύτερη μάλιστα περίπτωση το έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου με Αρ. Πρωτ.: 4105/22-1-2019 καταλήγει: «Τέλος ο Πρόεδρος του Δημ Συμβουλίου Καρπάθου, παρακαλείται για την πιστή τήρηση και εφαρμογή των άρθρων του Ν.3852/2010(ΦΕΚ 87/Α') … του Ν.3463/20Ο6 (ΦΕΚ 114/τΑ/306-2006) και του Πρότυπου Κανονισμού Λειτουργίας Δημ. Συμβουλίου (ΦΕΚ 661/τΑ Β/20-042011) που διέπουν τη σύγκληση και τη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου».
Αν πίστευε όντως πως όσα αναφέρονταν στις δηλώσει του Δημάρχου είχαν βάση, ο ίδιος και οι ακολουθούντες τον Δήμαρχο αντί να απέχουν σκόπιμα από τις συνεδριάσεις, ματαιώνοντας δυο φορές τη συζήτηση της αίτησής μας ελλείψει απαρτίας, θα μπορούσαν προσερχόμενοι σε αυτές να προβάλουν τις ενστάσεις τους και να προσφύγουν στην Αποκεντρωμένη για την ακύρωση της απόφασης του ΔΣ. Προφανώς όμως γνωρίζουν πως οι δικαιολογίες που επικαλουντο για την αποχή τους από της συνεδριάσεις της 5η και 12η Δεκεμβρίου ήταν αβάσιμες και γι’ αυτό δεν τις επικαλέστηκαν στην προσφυγή που υπέβαλαν για ακύρωση της ομόφωνης απόφασης του ΔΣ για το λιμάνι..
Δεν χρειάζεται να είναι ειδικός για να κρίνει ότι στόχος μας θα πρέπει να είναι η απεξάρτηση από το πετρέλαιο και το μαζούτ και ότι η εγκατάσταση τριών ανεμογεννητριών στην Κεφάλα των Πυλών δεν επηρεάζει τα πουλιά και τα βατράχια της Ολύμπου.
Δεν χρειάζεται να είναι ειδικός για να κρίνει ότι είναι αδιανόητο να μη υποβάλλεται από το Δήμο πρόταση για ασφαλτόστρωση των αγροτικών δρόμων, που οδηγούν σε τουριστικές παραλίες, όπως του Αγ, Μηνά ή σε ενεργούς οικισμούς, όπως το Λάι των Μενετών και να χάνονται σημαντικές πιστώσεις που διαθέτει η Κυβέρνηση για τον σκοπό αυτόν.
Σε ένα πράγμα θα συμφωνήσουμε. Πως πρέπει «να αφήσουμε τον κόσμο να κρίνει επί αυτών που γράφουμε και να αποφεύγουμε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς».
Ενώ στην δήλωση του Δημάρχου της 12η Δεκεμβρίου, που υπογράφει
και ο ίδιος αναγράφεται πως «ήδη οι δύο μελέτες, της Ανάπλασης
της Παραλιακής Οδού Πηγαδίων και του Λιμένα Οχληρών Φορτίων στον Βρόντη, έχουν
ωριμάσει», κλείνει την ανάρτησή του « με το εξής
: ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟ ΒΡΟΝΤΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ !» (Τα κεφαλαία δικά του). Καλο θα ήταν να διευκρινήσει τι απο αυτά ισχύει.
Εμείς περιμένουμε από τους διοικούντες τον Δήμο να αναγνωρίσουν με γενναιότητα τα λάθη τους και για το καλό της Καρπάθου να συνταχθούν με την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για το λιμάνι αντι να κωλυσιεργούν στην υλοποίησή της ζητώντας την ακύρωσή της από τον Συντονιστή Διοίκησης Αιγαίου Αποκεντρωμένη .
Να θυμούνται πως:
Η εμμονή στο ψέμμα δεν συγχωρείται.
Υποναύαρχος Λ.Σ.(εα) Ν.Κανακης
Υ.Γ. Διαβάζουμε
πως στο επόμενο ΔΣ θα γίνει ενημέρωση «για το θέμα του λιμανιού» με εισηγητή
τον κ. Παραγιό, ο οποίος τις απόψεις του τις παρουσίασε κατά την συνεδρίαση της 18
Δεκεμβρίου.
Τώρα περιμένουμε
από τον ίδιο τον Δήμαρχο να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα :
·
Τι απέγινε το σχέδιο που επί δυο χρόνια έλεγε πως θα έφερνε
στο ΔΣ με επίκεντρο το Γαρόνησο και θα γινόταν ομόφωνα αποδεκτό από όλους;.
·
Ποια λύση υποστήριξε κατά τις συνεδριάσεις της ΕΣΑΛ
στις 2 Ιουνίου και 20 Οκτωβρίου στις οποίες παρέστη με τηλεδιάσκεψη ως
εκπρόσωπος του Δήμου; Την λύση που προβλέπει την καθαίρεση του κυματοθραύστη ή
την εναλλακτική, που ο ίδιος πρότεινε και ψηφίστηκε από το ΔΣ του Λιμενικού
Ταμείου πριν ένα χρόνο;
·
Τι μεσολάβησε και άλλαξε την θέση του;
·
Τι συζήτησε ιδιαιτέρως με τον κ. Γιαμίν όταν ο
τελευταίος επισκέφτηκε την Κάρπαθο;
·
Με
ποια κριτήρια επέλεξε να ζητήσει προσφορά αποκλειστικά και μόνο από τον
κ. Γιαμίν, για την χωροθέτηση λιμένα οχληρών;
·
Από
ποιον και πώς κοστολογήθηκε η μελέτη χωροθέτησης «νέου λιμένα οχληρών» σε
37.156,60 ευρώ και τι «παραδοτέα» περιλαμβάνει.
·
Γιατί
δεν ζήτησε την εκπόνηση της μελέτης με προγραμματική σύμβαση από το
Λιμενικό Ταμείο που έχει την αρμοδιότητα αλλά και την τεχνογνωσία της
επίβλεψης και εκτέλεσης λιμενικών έργων;
·
Στη «δήλωση του Δημάρχου για τη συνεδρίαση της 12ης
Δεκεμβρίου», αναφέρεται πως «οι δύο μελέτες, της Ανάπλασης της Παραλιακής Οδού Πηγαδίων
και του Λιμένα Οχληρών Φορτίων στον Βρόντη, έχουν ωριμάσει».
·
Περιμένουμε
να μάθουμε πότε παραδόθηκαν οι μελέτες αυτές, από ποιον εγκρίθηκαν και σε ποια συγκεκριμένη θέση του Βρόντη έχει χωροθετηθεί
το «νέο λιμάνι» οχληρών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου